maandag 26 juli 2010

Zo, daar gaan we weer.


Voor ieder die mij gemist heeft: hier ben ik weer! Ik heb wederom besloten een blog bij te gaan houden en wel hierom: Ik heb tijd over (voor zolang dit waar is) en daarnaast blijf vol met 'zeer goede' ideeën hoe het anders kan en wil ik dit toch delen, zoals vele andere bloggers. Ik raak toch altijd opnieuw geïnspireerd door andere bloggers en wil dat dan ook weer. Da's een handicap, ik ben zeer impulsief! Dat geef ik ronduit toe, het is niet anders. Ik raak de gehele dag door geïnspireerd door televisie-programma's, tijdschriften, gesprekken met anderen die het licht gezien hebben en hopen te zien.
Een tijd terug verdiepte ik mijzelf in het Boedhisme, een dag later hervond ik opnieuw het meditatie-schema in de Happinez en nog een dag later was ik 1 dag vegetarier stoomde ik in 1 moeite door naar het mediterrane dieet en kocht ik alle benodigheden....... Afijn, ik hou het zelf maar op een brede interesse. Nu wil ik eenvoudig gaan leven...wederom leuke blog gevonden ;-)
Ach, ik hoop dat ik uit de verschillende manieren van leven al het goede kan halen en ieder kan inspireren.
Veel leesplezier!

1 opmerking:

  1. Dag Mie, leuk dat je weer eenblog bent gestart, zal hem zeker volgen! Dag, liefs van Miemama.

    BeantwoordenVerwijderen