zondag 26 juni 2011

Blog in een nieuw jasje!


Ik vond bovenstaande vandaag in een mapje.
Ik had deze bewaard met de gedachte: 'Ooit zal ik er wat mee doen'!
En ja, vandaag was het zover.
Ik knipte alles uit en er was een ware foto-shoot of zoiets dergelijks.


 En plots kwam de gedachte: 'Een nieuwe banner'. Plots was ik 4 uur verder!
In die 4 uur ontstonden er nog tientalle mogelijke banners en projecten.


 Het meisje alleen is al erg tuti. Maar de kledingstukjes mogen er ook wezen.
En nu ga ik de bende opruimen.
Of zal ik deze woonkamer bestempelen als 'Atelier', dan hoef ik het namelijk niet op te ruimen.

8 opmerkingen:

  1. Héél erg leuk die nieuwe banner!! En zo heb je de tijd ook weer omgekregen hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! En die woonkamer als aterlier... goed plan, scheelt weer wat opruimwerk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Complimenten! Wat een leuke inspiratie, die heeft geleid tot een hele originele banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke banner!
    Dat meisje is ook leuk als applicatie op een t shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam bij jou via een andere blog. Heel erg leuk, jouw 'atelier'!
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen