dinsdag 3 juli 2012

Dag 22: Lunch van dag 21


De aap komt uit de mouw: soms wordt er hier wat gesjoemeld! Dit aten we hier gistermiddag.....
Vandaag heb ik niet niks gegeten, dat zou geen goed voorbeeld zijn. Maar toch, van koken en rusitg eten kwam het vandaag niet. En fijn dat ik dat gister al wist, want zo is er vandaag toch wel een recept. Geen dank!

Nodig: brood (ik sneed deze zelf, dat kan ik), mayonaise, yoghurt, gegrilde paprika, ui, augurk, kappertjes, sla, tonijn en zwarte olijven (zonder pit is handig). Evt. peper en zout.

Hoe?
Meng wat mayonaise en yoghurt door elkaar (1/3 mayonaise en 2/3 yoghurt). Snijd de ui, gegrilde paprika, augurk en kappertjes fijn en meng het door de yoghurt-mayo. Zo krijg je toch een soort sandwichspread (wat ik overgens niet te eten vind uit een potje).
Rooster het brood licht. Smeer het mengsel eroverheen. beleg daarna met sla, tonijn en wat zwarte olijven. Peper en zout erover en klaar!

Recept uit een Allerhande van Albert Heijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten