maandag 11 oktober 2010

Een Award!!!


Ik ben zeer ZEER vereerd. Ik kreeg deze Award maar liefst 2 maal!!! Ik kreeg hem van Two Lillies en van Twee Meisjes In De Stad. Wat een geluk. Ik mag nu wat gewoontes, gedachtes en wensen delen met mijn lezers. Leuk voor jullie, moeilijk voor mij. Waar leg ik de grens ;-).
Mensen die mij kennen en nog toevoegingen hebben: indien positief mag je een reactie achter laten.
Over mij:

Ik probeer altijd op tijd naar bed te gaan.....lukt nooit!
Ik wil later (als ik groot ben) een cursus Edelsmeden volgen.
Ik zou willen dat er 10 dagen in een week zaten.
Als ik fiets kijk ik om me heen, opzoek naar baby-poesjes: je zal ze maar vinden, dan mag je ze ook houden!!
Ik ben tijdschriften-verslaafd.
Ik fiets zoveel mogelijk (ook ivm de baby-poesjes die op mij wachten).
Ik zit op naailes.
Ik houd niet van autorijden.
Ik kan gebarentaal.
Ik ben zeer nieuwsgierig naar familiebanden en alles daaromheen.
Ik ben gek op broches, lieft in de vorm van een bloem en dan zo groot mogelijk.
Ik kan films en series wel 20 keer kijken.
Ja zuster, Nee zuster heb ik bijna 100 keer gezien.
Ik houd van de herfst en wil ook trouwen in de herfst.
Ik ben ook notitie-boek verslaafd.....stapels!
Ik heb een haat-liefde verhouding met eten.
Ik houd van de sterren.

Nu geef ik deze Award door aan andere bloggers. Bloggers die mij inspireren, blogs die ik elke dag even bekijk en die vernieuwend zijn!
Veel plezier met jullie Award!

Pienduzz

Krosi & Sani

Bewust Genieten

Het Kabinet

7 Dwergen

Land van Li

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel, zeer vereerd!
    Ik zet 'm op de kast om zo nu en dan te kijken.. ;-)
    (maar ik doe de opdracht niet, zoals je las op m'n blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, dank je! Mej. Mie is bovendien zeer begaan met de mensen om haar heen, dat maakt haar (naast alle dingen die ze zelf al heeft genoemd) een heel goed en betrokken persoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel! Ik heb 'm pas geleden ook al gekregen (http://hetkabinet.blogspot.com/2010/09/versatile-blogger-award.html voor als je meer van me wilt weten) dus als je het niet erg vind sla ik deze keer even over. Vond het erg moeilijk om te kiezen uit alle leuke blogs!

    (ik heb trouwens als kind ooit een baby-poesje gevonden.. mocht 'm niet houden van m'n ouders... moest 'm terugbrengen! jeugdtrauma's!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel mej mie,vereerd is dat meis, zou het op mijn blog plaatsen,

    leive groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen