vrijdag 26 november 2010

Deze week zag ik .........

......denkwolken boven mijn hoofd! Wat kan ik nou zelf maken voor de mannen met Sinterklaas.
Ik biecht op: dit is geen gewone DWZI...maar een schreeuw om hulp, om ideeën en jullie gedachtes: wat kan je maken voor de mannen!!!
Bijvoorbaat dank......Dank!

'Deze week zag ik...' is een initiatief van Daan en Roos en geïnspireerd op Jill's 'Today I saw....'. Wil je meedoen?? Leuk!!! Je kunt je melden bij Daan en daar staan nog meer deelnemers in de side-bar.

3 opmerkingen:

  1. Een houten lectuurbak (zo'n een voor tijdschriften bij de ikea) opgeschilderd met schoolbordverf. Kunnen ze zelf hun creativiteit op kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjaal of muts breien...het schijnt een koude winter te worden!
    groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen