maandag 2 augustus 2010

Stempelen....wat een avontuur!

Vandaag voor het eerst begonnen met stempels maken en stempelen. Best ingewikkeld, alles in spiegelbeeld maken en uitgutsen. Laat dat laatste nou moeilijk gaan zonder guts. Ik heb eerst geprobeerd om stempels te maken van aardappels, maar dat is toch erg lastig. Daarna vond ik nog een restje klei en ik ben daar in gaan tekenen en dat werkte wel. Maar niet echt ideaal. Op het blog van Daan zijn vele voorbeelden te vinden http://maandagdaandag.blogspot.com . Tot nu toe was dit het resultaat.

Tips zijn welkom!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! en pas op het is verslavend! Probeer het eens met gummen, van de Hema of bij de Action, geweldig goedkoopuitprobeermatriaal!

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wilde net op twitter vragen of je dit ook op je blog ging zetten, ik werd op mijn wenken bediend! Thanx! Ben benieuwd naar tweede poging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, gummen lijkt me inderdaad een goed alternatief! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen