woensdag 2 februari 2011

Verslaafd aan.....kookboeken!

Ik ruimde de kast op en zocht alle kookboeken bij elkaar om ze netjes bij elkaar te zetten.
Het waren er een hoop......meer dan ik had gedacht!
Ze passen niet in de kast naast elkaar en niet op elkaar of achter elkaar. Ze zijn nu gescheiden.....sneu gezicht.
Ik koop alle leuke kookboeken, een hoop kookboeken komen blijkbaar door de keuring.
Volgens mijn zijn mooie afbeeldingen, lekkere gerechten en wat uitdaging de 3 factoren die voor mij belangrijk zijn.
En dan de kooktijdschriften! De 'Delicious' viert hoogtij hier in huis.

En natuurlijk hou ik ook van eten!!! Teveel zelfs, een haat-liefde verhouding. Sinds ik serieus met eten bezig ben (lees: afvallen) koop ik gewoon alles en kijk ik ernaar. Een prima en veilige oplossing.

6 opmerkingen:

  1. leuk, al die kookboeken. En misschien nog een tip: voor de tijdschriften ga ik regelmatig naar de bib. Kost alleen een lidmaadschap en ik neem er regelmatig een paar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb er zelf ook nog een aantal liggen! Goed idee om eens de balans op te maken en er ook weer eens een recept uit te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm...die van mij zijn in de kast!
    mijn dochter is niet zo'n grote eter en zelf freubel ik maar wat aan!!
    en afvallen....herkenbaar!! ik ga zo weer sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ol heb dat ook een tijd gehad, helemaal verslaafd.
    Maar de helft werd niet gebruikt, dus ik heb opruiming gehouden.
    Ik ben wel dol op de Allerhande.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En Jamie!
    Kokkerel je ook veel uit de boeken of kijk je alleen naar de plaatjes ;)
    Mijn vriend heeft zijn verzameling (dozen oude boeken vol) verkocht via marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je nou wat boeken kwijt moet, dan zeg je het maar. ik ben een mede-spaarder! haha.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen