zaterdag 4 augustus 2012

Dag 50: Het is feest dus taart!


Dag 50...vijftig!! Ik ben op één zevende van de uitdaging en tot nu toe valt het mij niet tegen. Ik hoop jullie ook niet.
Mijn moeder bakte een abrikozentaart, de slingers hangen en de ballonnen worden opgeblazen.
Het recept komt uit de NRC en is van de hand van Roos Ouwehand. Zij bedacht een taart vol toewijding. En dat is het bloggen...een toewijding: recepten zoeken, foto's maken, alles duidelijk op willen schrijven en koken natuurlijk, iedere dag maar weer.

Ik was eerst vol van plan om de dagen dat ik niet thuis ben, op vakantie ga of anders, van tevoren te plannen. Maar dat betekent in oktober: 21 recepten van tevoren koken en bloggen. Ik weet niet of dat lukt, maar wie weet lukt om de dag. Maar andere keren lukt het prima.

Op naar de volgende 50!

Recept uit de NRC van Roos Ouwehand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten